onsdag 25. juli 2012

Begynnelsen...

Og starte en blogg er som å bygge et hus. Så langt har jeg fått rammeverket og tak på plass, og noen vegger er oppe, men det er ingen tepper eller møbler ennå.
Forhåpentligvis går det seg til i løpet av neste uke eller så... Fotokonkurransen pågår enda,Tirsdagskaffen blir ett bra konsept; Og, selvfølgelig, mer skriving. 
Det h
ar blitt postet noen innlegg. Du finner dem alle under sin kategori.

God lesing.
Og husk, gi litt feedback, så gir jeg feedback igjen!


0 Kommentar(er):

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L