tirsdag 17. juli 2012

Fotokonkurranse!


For meg er sommeren og  Kameraet mitt kilden til fantastisk natur og lysforhold, et nært møte med lokal kultur, interessant dyreliv, spennende utflukter, deilig mat og en unik ro og atmosfære. Fotomulighetene er utallige!

Nå ønsker jeg  bilder av DINE beste opplevelser!




Hver MÅNED fremover på bloggen kommer det nye TEMAER.
Denne månedens tema er "aktiv  ferie".



For å være med i konkurransen laster du opp ditt bilde på mail til meg.
( Du finner mailadressen ovenfor kommentarfeltet) 


Eller..
Du kan legge sende det til meg på min facebookside.
Dette kan du gjøre frem til 31. juli.



Hver deltaker kan delta med maksimalt tre bilder hver måned.

Jeg gleder meg til å se din tolkning av teamet.



Husk at det gjerne kan være folk med på bildene!


Vær spesiellt nøyaktig ved utfyllingen av Sted og Beskrivelse.

  • Sted - er den geografiske beskrivelsen av hvor bildet er tatt.
  • Beskrivelse - er en utfyllende informasjon om sted, stemning og opplevelse.
  • Bildene skal være i.jpg-format, og pass på at kvaliteten er så bra som mulig.


Hver måned kårer jeg en vinner som får en overraskelse i posten, og bildene vil bli presentert på bloggen.
Mot slutten av året blir en vinner kåret blant månedsvinnerene, som blir ÅRETS BILDE på bloggen min i 2012.


Lykke til :)
Vil du delta?

2 Kommentar(er):

  1. Good :)Takk ;) Send meg bilder på min mail: frkbilmerke@gmail.com eller Vennesiden på facebook :)

    SvarSlett

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L