fredag 20. juli 2012

Hva om du kunne - Reist Verden Rundt -? Ville du?

Og reise rundt i verden må være en livsstil og jeg tror at alle kan velge å leve det livet.
Alt du trenger å gjøre er å krysse den barrieren av frykt og komme seg ut dit!

Jeg pleier å reise alene, og ofte møter jeg mennesker fra helt forskjellige samfunnslag.
For meg er dette en av de største gledene ved å reise. For en kort stund du er midt i en fjern kultur og deler historier med en totalt fremmed. Du lærer gang på gang at det ikke er rett og galt i livet.
Det er bare "annerledes".


Mange ville elske å reise langsiktig i seg selv, men ofte tenker de på alle slags grunner som stopper dem. - ”Jeg snakker ikke engelsk godt, jeg har nettopp kjøpt et hus, jeg må fullføre skolen, jeg er redd for å fly og listen fortsetter.”

Sannheten er at du kan gjøre alt du setter ditt sinn til.
De eneste begrensningene er de du setter på deg selv!


De fleste av oss har alle typer forsikringer. Bil forsikring, helseforsikring, begravelse forsikring, brann, tyveri forsikring. Disse er alle veldig gode ting, og det er lurt å ha dem. Men noen ganger blir du så blandet opp i planer og rutiner i hverdagen at du glemmer at det ikke er noen forsikringer i livet.

Reise, for meg handler om å omfavne de innfødte. Jeg tror at når du er åpen for det, er muligheten rett rundt hjørnet, og slik at du kan finne eventyr, jobb, penger og måter å reise hvor som helst. Fremover vil jeg legge ut video på bloggen min, der jeg viser andre eventyr, men også hvordan du får en jobb og ulike måter å reise billig på.

Det eneste spørsmålet du må stille deg selv er, hvis du kunne..

Ville du?

0 Kommentar(er):

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L