lørdag 21. juli 2012

Jeg ELSKER…

Følelsen av at jeg er i live og glad.

Oreo cookie.
En riktig kaloribombe, men farlig god!

Når folk lykkes i livet.
Jeg blir så glad når jeg ser andre lykkes. For å lykkes eller oppnå noe de har ønsket sterke. Det er viktig å sette pris på andres vegne - "Janteloven" eksisterer ikke i mitt liv.

Se filmer til langt på natt.
Sommer eller vinter - Jeg har filmkvelder hjemme så ofte jeg kan med godt selskap og ser filmer til jeg sovner.

Når de rundt meg er lykkelige.
Det er ingenting som gjør meg mer glad enn lykke for min familie eller mine venner! Ikke bare folk jeg bryr meg om, men også folk som går på gaten. Andres lykke smitter over på meg egentlig. Alle fortjener å smile.

Familie og venner.
Hadde ikke vært i stand til å leve uten noen av dem og tenker flere ganger om dagen hvor heldig jeg er som har så mange flotte mennesker rundt meg. Jeg er Velsignet!

Å synge.
Bare så synd at jeg suger som faen, blir bedt om å lukke munnen min hver gang jeg synger. Haha! Jeg har alltid ønsket meg en fin sangstemme.

Nytelse og total avslapning.
Det siste året, føler jeg at jeg virkelig funnet meg selv og klart å slå meg ned. Det beste jeg vet er å kose meg med dem jeg elsker og at jeg har det fredelig rundt meg.

Sladre magasiner.
Pinlig, men jeg er helt avhengig av å få min daglige dose sladder. Innerst inne vet jeg  at sannsynligvis halvparten av det jeg leste er tullball, men jeg kan bare ikke dy meg.

Å ta bilder.
Ta vare på minnene og lage flotte album jeg kan se tilbake på. Fantastisk følelse!

Å se resultater etter hard trening.
Det beste jeg vet, det er så utrolig hyggelig å se at kroppen min kommer til å bli den beste versjonen av seg selv.

Menneskene i livet mitt.
De må jo nevnes to ganger. De er rett og slett kjempebra alle sammen!

Å reise.
Oppleve nye kulturer, snorkle i krystallklart hav, bading blant koraller, drikke cocktails på stranden, få en brunfarge på kroppen, spise god mat og bare nyte livet på turen.

Å føle kjærlighet.
Det er så godt å elske noen og få den samme kjærlighet tilbake. Gjensidig respekt, tillit og nytelse. Fantastisk.

Livet ...!
Hva elsker DU?

0 Kommentar(er):

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L