mandag 23. juli 2012

Nye Bloggkonsepter - Jeg trenger DIN hjelp!

Hvis du har vært rundt her en stund, har du lagt merke til et par nye ting den siste uken.
Ett nytt konsept har blitt lansert.

Fotokonkurransen
Denne uken er det klart for TO nye.
Ukens Beste Blogger
TirsdagsKaffen
Dette er alle konsepter som jeg ønsker å fortsette.
Jeg har allerede ett annet konsept på gang (Fotokonkurransen), men jeg føler det er tid for å invitere andre reisende og bloggere til å bidra innimellom.


For å gjøre Ukens Beste Blogger og TirsdagsKaffen til en suksess, kommer jeg til å trenge din hjelp!
Hvis du ville være interessert i å bli intervjuet, eller fortelle meg om en blogg du synes jeg bør sjekke ut,vennligst gi meg beskjed.
Enten legg igjen en kommentar på dette innlegget med kontaktinformasjon, send meg en PM på Facebook, eller bare e-post meg på frkbilmerke@gmail.com.
Jeg er interessert i omtrent alt du ville være villig til å dele. Og merk deg at alle intervju og /eller fotos vil lenkes tilbake til nettstedet ditt, og Facebook-konto (hvis du har en), samt inkludere bilder og / eller video.

Jeg ser frem til å høre fra deg!



0 Kommentar(er):

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L