søndag 8. juli 2012

PKs-Verden - Hvem er han?

Det begynner å bli en stund siden jeg har gjort blogg-anbefalinger.
Men det forandret seg når jeg oppdaget bloggen til PK.

Ja hvem er så PK? Jo det er mannen bak bloggen  PKsVerden .
Per Kristian er navnet, han er født og oppvokst i Moss, men bor nå "langs norskekysten ett sted".
Han holder på med en ekspedisjon i disse dager; Nemlig "Norge Rundt på 20 dager". 
Nå måtte du vel bare inn å lese vel? hehe.
*Solrikt i Sandnessjøen*
Han oppdaterer flere ganger daglig, med masse fine bilder og reisetips.
Merker jeg savner Nord-Norge veldig når jeg leser denne bloggen!
Heldigvis er det ikke så altfor lenge til jeg skal dit igjen.

Dette er også mannen som fikk meg til å opprette en reiseblogg:) 
Anbefaler deg å sjekke ut bloggen hvis du er ute etter litt reise-inspirasjon, eller rett å slett hvordan være livsnyter. For det er akkurat det han er! En livsnyter til det fulle!

1 Kommentar(er):

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L