fredag 27. juli 2012

Q & A session/Spørsmålsrunde!

Har skjønt at hvis det skal være en ordentlig blogg, så må det være en spørsmålsrunde.
Selv om reisebloggen min er relativt fersk, så har jeg vært en del av bloggmiljøet siden 2008.

Så da er det bare å stille spørsmål til meg i kommentarfeltet. Spør meg om hva som helst.
Det kan være alt fra reiser til ...... :)
Hva lurer du på?

2 Kommentar(er):

  1. 1. hva er du mest ute etter når du reiser ?
    2. liker du å reise alene, med venner, mannen din eller en blanding?
    3. Er du et B menneske eller A menneske?
    4. liker du å ta kontakt med de som bor på de ulike stedene du reiser til, eller holder du deg mest for deg selv å følget ditt?
    5. Hvor er det verste stedet du har reist?
    6. Har du noen morsomme eller spennende opplevelser å fortelle om?
    7. pleier du å lese om de stedene du besøker, eller gjør du det spontant?
    8. Liker du deg best i naturen eller i byen?
    9. Hva har vært favoritt maten når du reiser?
    10. Hva ønsker du å sitte igjen med etter en ferie?
    11. Er du et dyremenneske? I tilfelle, hva for slags dyr?
    12. Har du lyst på barn, å hvor mange i tilfelle?
    13. Liker du å bli kjent med nye mennesker?
    14. Er du romantisk?
    15. Har du noen gang gjort noe du angrer på når du er ute å reiser?

    SvarSlett
  2. kommer med noen fler spørsmål jeg :)

    1. Hva er favoritt fargen din?
    2. Hva for sminke kunne du ikke greid deg uten?
    3. Hva for sminke bruker du til daglig?
    4. Hva for farge på øyeskygge liker du best?
    5. Har du noen tips innen sminke?
    6. Bruker du produkter som er testet på dyr?
    7. Hva er det beste sminkeproduktet du vet?
    8. Sminker du deg mer hvis du skal noe spesiellt?
    9. Bruker du hårprodukter, hva for produkter i tilfelle?
    10. Hvor gammel var du da du begynte å sminke deg?
    11. Synes du at du er flink til å sminke?
    12. Liker du å kle deg ut? ( karneval, tema fester)
    13. Kjøper du sminke i vanlige butikker som H&M, cubus og lignende, bestiller på nett eller på kun rene sminke butikker?
    14. Er du allergisk mot noe? Hva i tilfelle?
    15. Hvordan har du lært deg å sminke deg?
    16. Hva for hårfarge liker du best?
    17.Pleier du noen ganger bruke linser for å forandre øyenfargen din?
    18. Hvor ofte er du hos frisør?
    19. når du er hos en frisør, har du bestemt hva for frisyre du vil ha eller lar du frisøren gjøre som de synes er best?
    20. Går du til en fast frisør?
    21. Tar du solarium?
    22. Hva synes du om at solarium har kommet med aldergrense?
    23. Pleier du bruke ansiktsmasker?
    24. Pleier du kjøpe sminke når du er ute å reiser?
    25. Er det noen produkter du vil anbefale?
    26. Bruker du mye penger på sminke, hår og kropps produkter?
    27. Hvor gammel syes du enn bør være før enn begynner å sminke seg?
    28. Hva for produkter har du alltid i sminkepungen din?
    29. Synes du det er viktig å sminke seg?
    30. Hvor lang tid bruker du på badet hver morgen?

    SvarSlett

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L