lørdag 4. august 2012

30 Dagers Reise Utfordring # 6


Dag # 6 - Et reisemål hvor du elsker maten
Jeg bør nok nevne hvor mye jeg elsker gresk mat.  
*bakt feta*


En av mine favorittsteder er rett ved en vakker liten strand kalt Ixia hvor jeg spiste de beste grønne bønner surret i hvitløk og sitron, kylling souvlaki, gresk salat og en av de mest delikate rettene jeg noensinne har smakt - bakt feta. Det er toppet med tomater, grønn paprika, chili, rødløk og hvitløk, og serveres varm rett ut av ovnen. Smurt på ferskt brød er det virkelig guddommelig. Mmmmm-mmmmm!

Hvor "elsker" du maten?

0 Kommentar(er):

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L