torsdag 23. august 2012

30 Dagers Reise Utfordring # 24

Dag # 24 - Hadde du noen milepæler eller "firsts" mens du reiste eller bodde i utlandet?
En av grunnene til at jeg elsker å reise er fordi hver dag bringer nye "firsts."
Den første oppsto da jeg var i starten av tenårene, og tok mine første trinn på/i fremmed land. I Finland.

Fra hva jeg forstår, skjer de fleste menneskers første gang utenfor hjemlandet sitt på en familie tur eller for å se noen slektninger. Vanligvis drar nordmenn til Sverige for sin første utenlandske erfaring. Ikke jeg.
Jeg dro til Finland. Det var faktisk en to - ukers tur i Skandinavia, men Finland var første stopp.
 Jeg ble forelsket.  Så mange forskjellige språk, severdigheter og folk som var nytt for meg.
Det var da jeg skjønte at jeg ikke kunne ha et liv stasjonert på ett sted.
Jeg var blitt reiseavhengig.


Har du noen milepæler eller "firsts"?

0 Kommentar(er):

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L