mandag 13. august 2012

Amazing Monday :)

Så var det blitt Mandag :) Dagene går fort her nede, men jeg klager ikke. Været er deilig og maten og drikken helt fantastisk :) Idag har jeg vært å gått i Gamlebyen og vært på Akvariet på Rhodos. Jeg var også innom en kamerabutikk og handlet ekstra minnekort:) Igår lå jeg hele dagen ved bassenget ved hotellet så det var godt å bevege seg litt idag. Jeg har også vært på lime-slang :) Legger ut litt bilder fra dagen sålangt og gårdagen :)

0 Kommentar(er):

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L