tirsdag 14. august 2012

TirsdagsKaffen # 4

Hver tirsdag, vil FrkBilmerke’s Reiseblogg rette søkelyset på en reiseblogger, en lenestol-eventyrer, en fritidsforsker, eller bare noen fantastiske bloggere. 
Denne uken er Madeleine Morken klar for kaffe.





Madeleine er 27 år, og er veldig glad i dyr. Hun eier hest, har 2 hunder( Nakenhund og Rottweiler) og katt. Hun har samboer å bor i Råde. Hun er en livlig spontan jente med masse godt humør. Hun er en god lojal venninne, som du alltid kan stole på. Hun å samboen eier eget hus.Hun elsker og spille Need for Speed og er åsså full av sprell.

Her er svarene fra Madeleine

1. Hvordan definerer du ordet "reisende", og vil du anse deg selv som en?
En som liker å oppleve nye og spennede ting, og som prioriterer tid på reising. Jeg ser ikke på meg selv som en som er reisende, et er ganske sjeldent jeg er ute å reiser. 


2. Hva har vært din favoritt reiseopplevelse så langt?
Dubai: Pågrunn av en den opplevelsen jeg fikk der var helt surrialistisk. Bygningene, menneskene, maten, total opplevelsen var helt annerledes enn noe annet sted! 


3. Hva om din stolteste reise øyeblikk?
Stolteste må vel bli når min samboer fridde til meg i London! 








4. Har du hatt noen reise uhell eller dårlige erfaringer? I så fall har disse påvirket hvordan du ser det stedet hvor de skjedde? Vil du dra tilbake?
Ja, jeg holdt på å drukne da jeg var i Dubai, og ja jeg vil veldig gjerne reise dit igjen, det har ikke påvirket mitt helhets intrykk av Dubai! 


5. Nevn en ting du ikke kan reise uten.
Mobil


6. Nevn en ting du skulle ønske du kunne reise uten.
Alt for mye bagasje


7. Hva tror du har vært den største tingen du har lært med å reise (om deg selv, et mål, en kultur)?
Kultur, absolutt! Meg selv, helt klart.Jeg har "vokst" og blitt mer selvstendig.


8. Hvis du kunne bo hvor som helst i verden, hvor ville det vært og hvorfor?
New York (mange mennesker, mange kafeer, mange ALT! 


9. Nevn en plass du ønsker å se, eller en opplevelse du vil ha før du dør.
Reise igjennom USA. 


10. Hvis det var én ting du ønsker noen ville ha fortalt deg før du begynte å reise, hva ville det hvert?
Sikkerhet, alltid viktig med info om sikkerhet.






Madeleine er en blogg-veteran, men bruker nå tiden sin til å lese blogger, istedet for å skrive.
Legg igjen adressen din da vel, slik at hun kan kommentere på din side også.
----

- Er du en blogger? Eller vet du om noen virkelig interessante i reisebransjen/blogger universet som du ønsker å se intervjuet?
Eller rett og slett noen andre?!

Si ifra! TirsdagsKaffen trenger flere intervjuobjekter.

0 Kommentar(er):

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L