fredag 24. august 2012

30 Dagers Reise Utfordring # 25

Dag # 25 - Noen som påvirket deg til å reise utenlands

 
Jeg kommer ikke på noen. Er ikke det sprøtt? Jeg kunne lett tenke på noen få personer som har forsøkt å fraråde meg, men jeg tror ærlig at ønsket om å reise alltid har vært der. Kanskje det var alle de familiesammenkomster vi tok som barn. Eller kanskje det bare var det min far sa; At jeg kunne gjøre og være absolutt alt som jeg ville. Og med det så antok jeg han mente "overalt" hvor jeg ville.


Bare et ønske om å se så mye av verden som mulig. Vi er bare her for en kort periode og jeg vil se så mye av denne fantastiske planeten som mulig. Legg i det faktum at jeg elsker å oppdage nye steder, møte nye folk, og se hvordan folk bor i andre deler av verden. Dette legger opp til en lang liste over steder jeg vil besøke. Jeg er ikke ferdig ennå.
Han har alltid vært den mest støttende angående mine reiser og har selv snakket om å bli med meg på noen turer. Han er min ideelle Amazing Race partner!

Noen som påvirket deg til å reise utenlands?

0 Kommentar(er):

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L