søndag 29. juli 2012

30 DAGERS REISE UTFORDRING



Facebook er fullt av disse 'tretti dagers utfordringer ".


Jeg gjorde litt graving på Facebook og fant listen, og med en overflod av ledig tid, tenkte jeg det ville være en god måte å sikre at jeg har innhold på bloggen, mens min "reise" består stort sett av en halv times gange til og fra jobb for øyeblikket.


Mandag begynner jeg!(I morgen)
Jeg har fiklet litt med staving og grammatikk for å gjøre listen litt mer leselig og skiftet en eller to av utfordringene slik at stilen passer min blogg - men mesteparten av det er uendret.
Så spenn deg fast og forbered deg på tretti utfordringer om det beste og det verste av hvor jeg har vært og hvor jeg ønsker å dra videre!
    
30 Dagers Reise Utfordring

1.       Ditt favoritt reisemål

2.       En destinasjon hvor du elsker kulturen

3.       Et reisemål som gjør deg glad

4.       Et reisemål som gjør deg trist.

5.       Et reisemål som minner deg om noen.

6.       Et reisemål hvor du elsker maten.

7.       Et reisemål hvor du glad i folket.

8.       Et reisemål der du vet alt / det meste av severdigheter.

9.       Et reisemål med godt øl.

10.   Et avslappende reisemål.

11.   Et reisemål som minner deg om ditt favorittband eller musikkvideo.

12.   Et reisemål du ikke ser poenget med.

13.   En ”reiseting” som er en guilty pleasure

14.   Favoritt sted (er) du har vært i

15.   Hvor du vil reise neste gang du skal ut å reise

16.   Et eventyr / utfordring du hadde mens du reiser eller bor i utlandet

17.   Et bilde av deg i et annet land

18.   Hva bringer du med deg når du reiser?

19.   Hva betyr "hjem" til deg?

20.   Dessuten folk, hva gjorde / savner du fra hjemmet?

21.   En favoritt mat fra et annet land / kultur

22.   En sang du liker fra et annet land / språk

23.   En favoritt utenlandsk film

24.   Hadde du noen milepæler eller "firsts" mens du reiser eller bor i utlandet?

25.   Noen som påvirket deg til å reise utenlands

26.   En favoritt reiser sitat

27.   Hva lærte du fra å reise utenlands?

28.   Råd til noen som tenker å reise til et annet land

29.   Et sted du vil dra om du ble millonær

30.   Stedet du vokste opp.

31.   (Bonus) - Et reisemål som forandret livet ditt.

0 Kommentar(er):

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L