fredag 20. juli 2012

Produktanmeldelse: Nivea Protect & Bronze solkrem

Jeg kjøpte denne Nivea solkremen når jeg var på ferie i Europa tidligere i år, og siden vi er nå midt sommer månedene i Norge, har jeg endelig fått anledning til å prøve dette produktet ut riktig.
Dette er en SPF 30 + solkrem som inneholder UVA og UVB filter, og det er vanntett. Selv om dette er funksjonene i en kvalitets solkrem, er det ikke grunnen til at jeg kjøpte den. Jeg kjøpte solkremen fordi den hevder at ”den støtter hudens naturlige soling "slik at du kan få en brunfarge som samtidig er beskyttet på samme tid. Jeg er naturligvis veldig lys så jeg tenkte at dette ville være det perfekte produktet for meg i forhold til en vanlig solkrem.
Her er et utdrag fra baksiden av flasken om hva dette produktet hevder å gjøre:
Nivea Sun Protect & Bronze solkrem kombinerer beskyttelse og en naturlig brunfarge. Den inneholder en naturlig plante ekstrakt som hjelper støtte hudens egen produksjon av melanin for en jevn og naturlig brunfarge. Melanin produseres naturlig av kroppen din og er ansvarlig for å beskytte huden din under soling. ”og” Inneholder 0% Selvbruning»


Solkremen har en blek gul farge når det kommer ut av flasken, og den er ganske rennende i konsistensen. Dette gjør det svært enkelt å bruke solkrem og spre det på kroppen din. Dette produktet er også mindre fet enn vanlig solkrem, slik at du ikke føler du har blitt dyppet i olje mens bruker den.
Dette produktet fungerer perfekt i å beskytte deg mot solen og varer ca 4 timer før du trenger å smøre på nytt. Det eneste som var skuffende vedrørende dette produktet er at det ikke fungerte på meg, når det kom til å utvikle en brunfarge.(Og jeg har en tendens til å bli brun.) Selv etter mange lange dager i sola, hadde jeg ikke fått noe tegn på en naturlig brunfarge. På bakgrunn av dette vil jeg ikke kjøpe dette produktet igjen og vil bare holde meg til min ordinære solkrem.
Dette produktet er tilgjengelig i Norge. Og selges for 112 kr for en 200ml flaske.
Har du prøvd dette produktet?
Hva er din mening?

1 Kommentar(er):

  1. Thanks for the review. I was considering buying this product, and now I probably won't.

    SvarSlett

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L